--/--/--


2009/04/15

EVE:今日のお仕事:Break Their Will

break_their_will_enemy_heaby_frigate.jpg

今日のお仕事は「Break Their Will」。
最近気づいたのだけどミッションにはLVがあるらしい。
http://evewiki.info/w/Guide/Mission/Kill/

エージェントのLvでくれる仕事が決まってくるんだなこれは。
でもまあ、今仕事くれるのはもれなくLV1みたいなので、気にしなくていいよね多分。




Break Their Will





Mission briefing
We've discovered a small repair station in Yanuel. By itself, this station is no issue, but when our patrols scanned the site they detected pirates in the area. This particular repair station is owned by a local mercenary gang that allows felonious individuals to dock there, and they are therefore aiding and abetting known criminals.

I would like you to do us all a favor and remove this repair station from existence. It's not registered in the government’s official database and it's being used to break the law ― that is all the information I need to authorize decisive action against it. It may be guarded, so be careful.

This mission expires in 6 days, 23 hours and 59 minutes.

Break Their Will Objectives
The following objectives must be completed to finish the mission:

Objective
Find the repair station at the location your agent gives you, and attack and destroy it. It may or may not be guarded.




Rewards
The following rewards will be yours if you complete this mission:



Bonus Rewards
The following rewards will be awarded to you as a bonus if you complete the mission within 2 hours and 17 minutes.




Hint
In this mission you must find and destroy a structure in space, the repair station. It will not appear in your overview unless you have 'Large Collidable Structure' selected in your overview settings. Make sure that your settings are correctly configured, finding structures without using the overview is not always easy.


彼らのウィルを調教してください。





任務状況説明
私たちはYanuelで小さい修理ステーションを発見しました。 それ自体で、このステーションは問題ではありませんが、私たちの巡視がサイトをスキャンしたとき、彼らは、その領域に海賊を検出しました。 この特定の修理ステーションが重罪の個人がそこでドッキングできるローカルの報酬目当てのギャングによって所有されていて、したがって、彼らは、公認の犯人を支援して、助けています。
私は、私たちのすべてに親切なことをして、存在からこの修理ステーションを移して欲しいと思います。 それは政府の公式のデータベースに登録されていません、そして、法(それに対する断固たる行動を認可するのに必要なすべての情報である)を犯すために、使用されました。 それが用心深いかもしれないので、注意してください。
この任務は6日間、23時間と59分間期限が切れます。

それらのウィルObjectivesを破ってください。
任務を終えるために以下の目的を完成しなければなりません:

目的
あなたのエージェントがあなた、および攻撃を与える位置で修理ステーションを見つけてください、そして、それを破壊してください。 それは用心深いかもしれません。




報酬
あなたがこの任務を終了するなら、以下の報酬はあなたのものになるでしょう:



ボーナス報酬
あなたが2時間と17分以内に任務を終了するなら、ボーナスとして以下の報酬をあなたに与えるでしょう。




ヒント
この任務では、あなたは、スペースの構造、修理ステーションを見つけて、破壊しなければなりません。 あなたが概観設定で'大きいCollidable Structure'を選択させないと、それはあなたの概観に現れないでしょう。 設定が正しく構成されるのを確実にしてください、そして、概観を使用せずに構造を見つけるのはいつも簡単であるというわけではありません。



敵の修理工場をぶっこわせばいいのね、了解了解。

・・・

めっちゃ敵現れるやん!orz
砲台4個と雑魚たくさん、ちょっと痛いミサイルを撃ってくるフリゲートが2隻。
砲台は20kmくらいからなにかを撃ち込んでくるけれど、互いの距離が遠いので1個づつ相手にすればさして問題にはならない。賞金ゴチ!
むしろフリゲートが痛い。先にやっつけたほうがいいかもね。

まあ、地味に兵装をアップグレードしているワタクシの敵ではなくってよ!
(シールドを削りきられ、必死でアーマーリペアを起動させつつ)

コメント

非公開コメント

