--/--/--

スポンサーサイト

2009/04/04

EVE Online:初期ミッションを遊ぶ

なんか初期ミッションをくれる生産・軍事・トレードの3種類のエージェントがおりました。
こんなんだったっけか?(^^;
そういうわけで学校?への入校案内はとりあえず無視してミッションをやってみることに。
手始めに生産系の「Making Mountains of Molehills」という10連続のミッションをやってみた。

初期ミッションくれたひと
生産系のミッションをくれたおねえさま。

やっぱり基本的な操作からして忘却のかなたなので、こまごましたことでとまどいまくりでした。
鉱石の掘り方とか、ブループリントの使い方とか、ブックマークの使い方とか。
まあそこらへんは妙に充実したチュートリアルでなんとかなりましたが。

いま、最後の生産業務をやっとるんですが、待ち時間が1時間くらいあって暇すぎるw
違うミッションでも受けてみようかな。

終わったら何か言ってるのに気づいた。

Additional Information
You’ve done well, Lukianos. I think you may be ready for greater challenges.

I’ve heard of someone who is seeking the help of dependable capsuleers like yourself. Her name is Sister Alitura; she works for the Servant Sisters of Eve quite a way from here, over at Arnon IX - Servant Sisters of EVE. I recommended another capsuleer to her a while ago and I’ve not heard back from him since, so I wouldn’t expect the work ahead to be easy. Still, if you’re interested, it sounds like she might be able to keep you busy.

If you do decide to go meet her, make sure to double check that your autopilot settings are plotting the safest route to Arnon; if your autopilot is set to “fastest route,” it may plot a course through low-security space. And I’d advise against taking that journey so early in your career; for now, choose safety over speed.

どうやらSister Alituraって人に会ってみなよ!ってことらしい。
結構遠くにいるから気をつけなよ!とも。
・・・遠いのヤダー

コメント

非公開コメント

